Sommar, sommar och sol..

Igår efter en mycket jobbigt träningspass, där jag förövrigt va grym! Åkte jag och träffa Sofia, Elllen, Felicia och några från Felicias och Sofias klass i Fåfängan. Vi hade det mysigt med vacker uttsikt, drog vidare sen till Skinnis där Alex, Elias, och Hugo och hans gäng befanns sig, där var det ta mig fan as najs, med musik och hela rubbet! Sofia och jag va tvugna att dra därifrån tidigt och vi gick från zinken till typ sös där vi fick tag i en taxi till gullmars, fan va värd taxi tur om jag får säga det själv, visst taxi kostar en del men jag tror nog att vi fick det lite billigare;) Sofias buss gick efter tio min medans jag fick stå och vänta i 20 minuter på min, snark assåååå!

Det va min andra nycktra ute kväll rad, snacka om att jag är stolt över mig själv! hihihihi

Ikväll blir det ut och ha det mys igen!

 

Tog bilden från sofias facebook.


You've got something to say?
Postat av: S

Hahaha, att promenera långt är inte riktigt min grej när jag är onykter! Hahaha :(

2010-06-17 @ 19:31:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0