mm- mm- mmmmmmm

Min familj är söt kom nyss hem med donken! här ska ätas!

juste jag somna vid fem när jag kom hem och sen sov jag till 8 hur skönt? jääättteskönt!! och OMG vet ni vad jag drömde om då? jädrans pinsamt!
Jag drömde att jag sofia och felicia var på grönan och då kom kissie, och JAG började typ mucka mot henne och va as jobbig? så hon fick upp vårt intresse och började smsa oss och aa ni tjejer i från Tyresö och blabla, då hade hon alltsdå kollat upp vart vi kom från och skit så kommer jag ihåg att jag tänkte att nu kommer hon skriva om oss i bloggen. suck..
hahahahaha aa sen vakna jag och kom på mig själv med att drömma något sånt.. läskigt!

Såväl som drömmar eller inte vi har alltid kul!

hahaha kommer ni ihåg den här kvällen hos Sara? Grottmänniskodansen, min arm, Felcia vi låg på golvet och fota HAHAHA. när vi sov över... hahaha kul vare!


You've got something to say?
Postat av: S

HAHAHAHAHA OH MY GOD! Det känns som att det där var riktigt länge sedan! Måste köra en uppsala-tripp snart igen! :D:D:D



Svar förresten: Haha jag har inte sett ditt pass. NÄSTA GÅNG VI SES!



Hmmmm.. jag vet inte. Vi får höras om det. Kanske söndag? När simmar du? Kan ju svänga förbi simhallen? :D

2010-06-03 @ 21:25:28
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: S

Svar: Haha men jag vill se ändå!

Angående uppsala får vi snacka med Sara eller ngt. Borde fan ta och köra den där fikan nu i sommar!(!!!) MÅSTE! haha :D



Okej. Ja smsa eller ring mig när du vet :*

2010-06-03 @ 22:04:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: S

Äsch, chatt är riktigt nice! Men det här får bli det sista!

Och ja, det var skitlänge sedan vi bestämde det.... innan Sara fyllde 16 typ :(

2010-06-03 @ 22:14:16
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0