Lost in the supermarket

Gårkvällen var trevlig må jag säga. Efter att jag varit på tjejmiddag följde jag, Eastman, Niklas och Dick Lindizen till tåget. Därefter följde jag med Niklas och Dick till Niklas där Jocke satt och spelade wow... När vi kom dit kollade vi på tv, spelade gh och lagade hamburgare och nudlar. Mys. Senare följde Niklas med mig till Lukas när han kom hem från Sös där han spenderat kvällen med lilla Calle som brutit benet, jävla tönt. Precis innan sommarlovet liksom. Stackaren. 
Nu ska jag kila till jobbet. Får se vad som händer efter. Ingenting planerat direkt. Hare bra.
Saknar dig Theo. Hoppas du har det bra. Love you.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0