Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

assåå panik.

Vaknade vid elva idag men ville inte gå upp. Låg kvar tills tolv. Gick ner till köket och började puttsa fönstrena.. jobbigt värre shit! Sen bjöd min syrra och hennes kompis på en aning för brända hamburgare men det gör inget för dem är söta. Gjorde klart lite fler fönster men nu orkar jag inge mer, tog en rest helt enkelt. Idag ska pappa åka en sån där superduper snabb båt med jobbet, men fick nyss reda på att de fans platser kvar så han bjöd min syrra hennes kompis och min bror..asså? Vadå inte jag eller?? Vad är det för familj jag lever i? Här får man inte ha kul nejnej Linda ska bara tränatränatränaträna inte få ha kul. FAN!








You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0