Grattis till oss!

Nu är det såhär att jag och denna underbara dam Felicia Inger Hultin lärde känna varandra för exakt tre år sen idag, helt sjukt va tider går fort!
Har haft så otroligt kul med dig genom året ska du veta, helt jävla sjukt kul asså!
Det finns egentligen inga ord som kan beskriva.
Och det är fanimig inte slutet på vår vänskap, tvärtom.
Finns här för dig oavsett vad som händer och jag lovar om du skrattar så skrattar jag, gråter du gråter jag.
Du gör mig glad, du får mig att skratta, du är en sådan vän man ska ha!

Va bara tvugnen att ta någon av dem här bilderna HAHAHA! jag tog den "snyggaste" av dem iaf, ni kan ju räkna ut hur fula dem andra va liksom..


You've got something to say?
Postat av: Felicia

Du är så söt linda! Blev helt tårögd när jag läste detta :( Du vet att jag älskar dig med. Du är en av dom få människor som verkligen står mig närmast hjärtat. Du kan verkligen få mig att skratta och glömma bort sorger och allt annat genom att bara vara du. Bara vara den Linda jag ÄLSKAR. Du är verkligen bäst och jag älskar dig mer än jag kan förstå själv! <3

2010-06-09 @ 23:13:02
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0