Ensam som vargen

Fan va man har tråkigt hemma, ensam, och hungrig. Det blir så när man har varit omringad av goa människor dygnet runt och så kommer man hem och ingenting händer..boooring! Jag tänkte förut idag, "mhm..fan jag har ju inte gjort ett piss idag.." Men så kom jag på att jag har ju faktiskt, tränat, Hoppat, solat, städat, ätit lunch och åkt bil. Jädrans duu! Allt det är på några timmar. Så blir det om man går upp med tuppen. Ska fan införa de kanske? Eller inte..behöver min skönhetssömn!
Jag vet att jag kommer hitta någonting att göra nu den här veckan som kommer,, helt säker. Och om jag älskar vädret!! Har haft sol nu i mer än en vecka isträck, såå awesome som hellst!

Nu ska jag försöka titta på femman, den knasade förut meeeen nu får jag hoppas att det fungerar. Måste ta igen lite tv tittande eftersom jag inte har kollat på någon tv alls senaste veckan.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0