Dagens

Dagen idag bestod av nja inte ett skit egentligen.. jag åkte in och mötte Malin och Sofia, vi satte hos på muggen och chilla ett bra tag. Sedan lämnade vi sofia ett litet tag för att kolla på skor, men henne kan man inte lämna många sekunder innan det kommer nån kille för att snacka hahaha, Malin och jag blir chockade och springer tillbaka för att se vem det är som håller henne sällskap. Tydligen va det nån helt random snubbe som ville sätta sig där och ha trevligt såvi fyra satt där ett tag och snacka tills han skulle dra, mycket komiskt om jag får säga det själv! Åkte till skoolan och gjorde inte ett piss på två timmar, vi hade bara betygsamtal.. booring! det påminner mig om att jag måste plugga nu annars får jag inte MVG i näthandel och det skulle ju suga!
Just jaaaaaaaaa köpte cigg till Sofia och behövde inte visa legg, hahaha nu är jag stolt som tuppen!!! :D

Imorgon är det klassens dag, då ska vi spela volleyboll! Morgonträning blir det också!
Nej nu ska jag dra igång pluggandet! PUSSHEJ

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0