Allén är inte så dålig ändå

Mina flickor!
Känns ju helt sjukt att inte träffa er varje dag. Dagarna blir inte det samma.

 

Jag har ett problem. ett stort problem. Imorgon ska jag till Nyköping, och vad ska man ha med sig? Det kan bli as varmt men det kan sammtidigt bli jätte kallt. Hatar att resa i Sverige. Problemet är ju också att jag inte har så stor resväska. haha. Så är det ju midsommar i vecka, gaah! och då måste man klä upp sig? Äh fan skit samma. vet inte. En sak vet jag och det är att jag inte orkar göra klart fönsterna idag, får bli om en vecka. Och när jag kommer tillbaka kommer alla att vara i Borlänge.. på P&L ! Ha så kul allesammans!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0