Middagsplaner

Tjenahoppsan!
Klockan närmar sig 20.00 och jag ska röra mig möt Älta. Där bor Anna och där ska vi ha en middag med alla i simningen. Det lär bli trevligt! Bra Anna! Sen kanske jag drar till Älvsjö på fest, men det är fortfarande oklart.
Igår Var det utgång med Estelle och Sara, jag träffade dem på Dovas och sen runt halv ett ett drog vi oss mot LOBBY där vi blev in fixade. Tyvärr var Estelle tvungen att gå såfort vi kommit in så det blev Sara och jag. Vi dansa och hade det allmänt skoj! "det måste vi göra om" Runt fyra bestämde vi oss för att dra, jag tog bussen och hon tunnelbanan. Jag börja prata helt random med en snubbe, varför gör man alltid de? haha. Trevligt detdär!

Idag när jag skulle rosta bröd till frukost hade vi inget smör, bara sånt där riktigt smör som är jätte hårt. Så jag bestämde mig för att smälta det lite i micron, för att göra den lite mjukare liksom..Det skulle jag inte gjort för så fort jag vänt ryggen till så hör jag nått skumt så jag vänder mig om och en bit av smörpaketet BRINNER! Fick panik och vet inte vad jag gjorde.. hahahaha sen rev jag sönder den bit som blivit uppbrunnen och stoppa tillbaka smöret längst in i kylskåpet som om ingenting hade hänt. ooopsiii!


Denna kväll ser jag ut såhär.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0