Snart smäller det förfan

Kanske skulle vara dags att skriva någonting här.
Hej på dig!
Jag sitter i ett tomt rum, det ekar när jag trycker på tangentbordet så tomt är det. Det är mitt rum som jag har tömt allt ifrån! Så snart ska ska jag få nytt, kan inte vänta. Jag var typ sju år när jag gjorde om sist. Kan behövas lite upppiffning!
Idag ska jag inte göra ett skit, förutom att träna. Skönt! Imorgon tänkte jag fixa de små men ändå det viktigaste inför nyår och sen ska jag och familjen på we will rock you! Måste även införskaffa mig ett puder eftersom att pappa hade sönder de igår.. suck!
Hejsvejs!


Systern och jag på självaste julafton

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0