Ho ho fira jul med Sean banan

God eftermiddag gott folk!
Idag har jag varit uppe sen halv tolv och varit på Länna sport en snabbis, väldigt bra utav mig med tanke på att jag var ute och festade igår och brukar ligga i sängen hela dagen dagen efter, så tummen upp till mig!
Hade jävligt kul igår måste jag säga! Sofiorna vet hur man gör! Träffade även på bekanta ansikten och självklart var det galet röj på dansgolvet och Dj båset ;)
När hemmgången kom så var planerna att ta taxi, Sofia, jag och tva små gossar, johan och viktor. Det gick väl inte jätte bra men efter många försök lyckades vi få en taxi och det va skönt må jag säga! Va hemma halv fem och somnade som en stock! Värt!






ojojojoj ha det bra!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0