Guppen i lådan


För dig ska jag göra det tusen gånger om..
Igår kväll efter träningen tog jag mig till Stureplan, till Friday´s där Sandra och Felicia var. En klassiker!
Efter restaurang besöket var det bio, Due date! Rolig film må jag säga! Många olika skratt i bio salongen och guud va jag älskar de!
Imorgon ska jag träffa tjejerna igen. Det tycker jag är bra för jag tycker om dem mycket.
Denna bild säger mig mycket, lika mycket som buss 47. Alla minnen man delar med olika personer är så fint tycker jag, det finns så mycket mer mellan  två eller tre människor, det finns alltid minnen bakom en relation som är så speciellt. Vad skulle man göra utan minnen? Och vad skulle man göra om man inte trodde att man kunde skapa fler minnen?
Bilden är från efter Allsång på skansen 07. Mumsmumsmums!

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Du var tvungen att välja den finaste bilden på mig också :(

2010-12-22 @ 12:53:24
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0