Could we fix you if you broke?

Hey alla glada barn. Jag har intagit min plats i soffan och sitter och pluggar lite teckenspråk. Inte så nice med prov imorgon men det kommer nog gå åt helvete som vanligt. Well well.
En liten resumé av min dag:
Gick till skolan och var där ett litet tag. Drog sedan till stan för intervju till vårt projektarbete. Den gick galant! Sen kom vi en timme försent till fotolektionen men det var lugna puckar. Efter det vart det till att stressa hem till moi och äta middag för att sedan stressa till simhallen där det skulle vara luciatåg. Lukas följde snällt med. På väg hem fick bussen sopatorsk och vi vart tvugna att gå av och vänta på nästa. Fuck you Sl.
Men trots stress och annat dylikt så är jag glad. Detta tack vare vår intervju och att den gick så jäklans bra. Wiho.
Nej nu ska jag plugga! Ciao.
fint!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0